Tamara van vliet positionering copywriting

Brand Story

Geef de meest passende klanten een reden om voor jou te kiezen met jouw unieke Brand Story

Tamara van vliet positionering copywriting

Brand Story

Geef DE MEEST PASSENDE klanten een reden om voor jou te kiezen met jouw unieke Brand Story

HET VERHAAL WAARMEE DE MEEST PASSENDE KLANTEN JOU DE AANKOOP GUNNEN

5/5
Tamara-van-vliet-high-level-copywriting-coach

Brand Story

Speciaal voor gevestigde ondernemers en bedrijven, die tot de top van de markt willen behoren. Je wil met jouw bedrijf de logische keuze worden voor de klanten, waarmee je de grote deals kan sluiten.

Je wil de aandacht trekken van klanten die gaan voor kwaliteit en de beste hulp én bovendien bereid zijn om daar een serieuze investering in te doen.

Je bent daarin alleen niet de enige. Inmiddels is er een markt vol met concurrenten.

En waarom zouden die interessante klanten dan specifiek voor jouw bedrijf moeten kiezen? Waarom zouden zij jou als de autoriteit in de markt moeten zien en respecteren?

Waarom zouden zij jou ontzettend veel meer geld willen betalen dan een ander?

Als jij deze vragen niet kan beantwoorden, hoe kan je dan van potentiële klanten verwachten dat zij dit wel kunnen?

Zonde.

Want hierdoor loop je op dit moment simpelweg interessante klanten en grote deals mis.

Wat je tot hier heeft gebracht, gaat je niet perse dáár brengen

Tamara-van-vliet-high-level-copywriting-coach

Stel dat je gezien en gerespecteerd wordt als dé autoriteit in jouw branche...

Hoe simpel en winstgevend zou je dan doorgroeien met je business?

Je hebt een succesvol bedrijf opgebouwd...

Maar wellicht trek je op dit moment nog een zwerm aan weinig interessante leads aan, waardoor je veel tijd kwijt bent aan communicatie met potenteële klanten en verkoopgesprekken die niets opleveren.

Of je zegt nog te vaak “JA” tegen klanten, waarbij je eigenlijk bij voorbaat al weet dat het geen match-made-in-heaven is (en de oprdracht je meer energie kost, dan oplevert), omdat het je niet lukt om (genoeg) passende en investeringsbereide klanten te vinden.

Of misschien zie je interessante klanten nog te vaak naar je concurrent gaan en wil je verdorie dat JIJ de vanzelfsprekende keuze wordt voor deze doelgroep. 

BRAND STORY. Dit HOUDT HET IN:

WORDT GEZIEN ALS DE AUTORITEIT IN JE MARKT

Samen gaan we om de tafel om jouw Zone of Genius aantrekkelijk te presenteren, waardoor je met jouw expertise gezien en gerespecteerd wordt als autoriteit en klanten het meer dan logisch vinden om je hier goed voor te betalen.

GEEF DE GOEDBETALENDE KLANT EEN REDEN OM VOOR JOU TE KIEZEN

Ik help je om jouw “Why” te ontdekken of te verdiepen, waardoor je de aandacht trekt van de de meest passende klanten en hen een reden geeft om voor jou te kiezen. Klanten kiezen namelijk niet voor jou om WAT je doet, maar om WAAROM je doet wat je doet (aldus Simon Sinek).

KLANTEN VERLEIDEN IN PLAATS VAN OVERTUIGEN

Dit wordt niet zomaar een “leuk verhaaltje”, maar een verhaal op hoog niveau. Afgestemd op jouw doelgroep. Daarbij passen we de psychologie achter de aankoopbeslissing toe, zodat je niet aan het overtuigen bent, maar aan het verleiden en je hiermee doorlopend van onbekende volgers gloeiendhete leads maakt, die al voorafgaand aan het verkoopgesprek overtuigd zijn van JOU en het gesprek slechts nog als een formaliteit dient.

CREËER DE GUNFACTOR

We kijken naar tone- of- voice, personality en visie, zodat jouw verhaal de gunfactor creëert. Je wordt hiermee onvergelijkbaar, waardoor klanten jou als enige optie zien en contact met JOU opnemen.

Hoe kan je dit verhaal effectief inzetten om goedbetalende klanten aan te trekken?

Tamara-van-vliet-high-level-copywriting-coach
Tamara-van-vliet-high-level-copywriting-livedag

Hierna staat jouw Brand Story als een huis...

Brand Story

Datum en tijd: In overleg.
Locatie: Aangezien dit een nieuw aanbod is, ben ik nog bezig met het selecteren van een geschikte locatie voor de Live Brand Story Sessie. Dit zal in ieder geval een inspirerende locatie zijn, die centraal gelegen is in het land, rondom Geldermalsen. 

Indien gewenst kan de Brand Story sessie ook online via ZOOM plaatsvinden. In dat geval ontvang je een opname van de sessie.

De Live Brand Story sessie is inclusief een lunch.

High-level-copywriting-strategie-tamara-van-vliet

BRAND STORY

€ 2500,-

excl. btw

Tamara de Jong - Meeva - Meer vakantie - business coach - utrecht - Review
Hoe zorg je ervoor dat je post viral gaat?

People don't buy products anymore. They buy Relationships, Experiences and Stories
- Seth Godin -

High-level-copywriting-strategie-tamara-van-vliet

BRAND STORY...

Is niet een leuk verhaaltje schrijven.

Het is ook niet zo dat ik je ga vertellen dat je storytelling moet toepassen. Dat werkt natuurlijk heel goed, maar dit gaat véle malen verder dan dat. 

Dit is wel een bedrijfsverhaal die de fundering van jouw bedrijf verstevigd.

Het helder krijgen van waarom jij bepaalde dingen belangrijk vindt, waardoor je betere keuzes kan maken voor je bedrijf, die écht bij jouw merk passen. Je drijfveren kennen geeft je stuurkracht.

 

GRATIS BONUSSEN

Mijn High Level Copywriting Methode

Mijn Content Stappenplan om doorlopend de júiste klanten aan te trekken.

Heb je een vraag?

Stuur me dan even een bericht via mijn contactformulier. Dan denk ik even met je mee.

Ervaringen

Ik besloot om één ding te veranderen, wat achteraf de grootste les in mijn leven is...

“Het bedrijf moet wel iets aan een stagiaire hebben”.

Inmiddels 16 jaar geleden, kreeg ik dit te horen van mijn leidinggevende bij mijn stage:

Ze zagen mijn meerwaarde niet.

Ik was natuurlijk behoorlijk gekrenkt, maar op dat moment besloot ik één ding anders te gaan doen. 

Wat achteraf cruciaal bleek te zijn en de grootste les in mijn leven.

Het zorgde ervoor dat ik binnen een week zelfs complimentjes kreeg van mijn leidinggevende.

Dat mijn mening serieus genomen werd en ik me ineens niet meer “de stagiaire” voelde, maar verdorie de makelaar.

Na afloop van mijn stage kreeg ik zelfs een baan aangeboden.

Het enige wat ik veranderd had, was de communicatie naar mijn leidinggevende toe.

Waardoor zij mijn expertise kon zien. En mijn meerwaarde met het effect hiervan op het makelaarskantoor ineens overduidelijk werd. 

En precies dít heb jij met jouw bedrijf te doen naar de beste matches van klanten. 

Je hebt je meerwaarde zó te communiceren, zodat jij wordt gezien als de beste in jouw vak. 

Zodat je een serieuze speler wordt in jouw markt, waar klanten met liefde 3x zoveel voor betalen.

De afgelopen jaren heb ik meer dan 200 ondernemers en bedrijven geholpen met het aantrekken van de meest passende klanten door onweerstaanbare communicatie op hoog niveau.

Ik geloof dat, met de toenemende concurrentie vandaag de dag, jouw kneitergoede communicatie hetgeen is dat het verschil maakt in jouw autoriteitspositie en het aantrekken van de meest passende klanten, waarmee je de grote deals binnenhaalt. 

Verder word ik ook wel #taalnazi genoemd en leest mijn zoontje Milan van 5 jaar mij voor uit het woordenboek. Het zit kennelijk in de genen ;).

Tamara-van-vliet-high-level-copywriting-coach

Tamara van Vliet

VEELGESTELDE VRAGEN

Brand Story is voor gevestigde ondernemers en bedrijven.

Jouw bedrijf draait al een goede omzet van minimaal 200k of misschien heb je al een groter bedrijf met meerdere medewerkers in dienst en draai je al een miljoenenomzet.

Je vindt het belangrijk om hoge kwaliteit aan je klanten te kunnen bieden met een investering die daar recht aan doet. Je hebt de intentie om tot de top van de markt te gaan behoren.

Je hebt een specifieke expertise, waar je met jouw bedrijf nog bekender om wil komen te staan.

Je ambities zijn groot. Je wil doorgroeien in omzet zonder dat je hier heel veel extra tijd in moet stoppen.

Je hoeft absoluut geen smeuïg verhaal in geuren en kleuren te vertellen, waarvan je het liefst wil dat niemand dit weet (is meestal ook helemaal niet bevorderlijk).

Echter is het wel belangrijk dat er een persoonlijke touch zit aan jouw verhaal om hem effectief in te kunnen zetten voor de groei van jouw bedrijf. Sta je hier niet open voor, dan wordt het een afgevlakt verhaal wat geen zoden aan de dijk zet. Uiteraard kijk wel met je mee hoe het óók kan of hoe je situaties anders kan verwoorden, zodat er een effectief verhaal ontstaat die jij wil delen.

Wil jij echter ver achter de schermen blijven? Dan is dit niet voor jou geschikt.

Inmiddels heb ik bij meer dan 100 ondernemers hun why naar boven gehaald. Ik heb de tools in handen en ik weet precies wat ik je moet vragen en waar ik door moet vragen om dit naar boven te halen bij je. 
 
Na de pak-en-beet honderdste ondernemer ging er bij mij een lampje branden: “Verdorie Tamara, je haalt bij iedereen de why naar boven. Volgens mij ben je hier goed in en moet je hier iets mee doen!”.

(Gelukkig gaat het lampje voor jouw why een stuk sneller bij mij branden 😉 )

Ik twijfel er niet over of we hem kunnen vinden. En als ik jouw why echt niet kan vinden, dan krijg je je geld terug en stoppen we.

Op het moment dat jij jouw Why al weet, maar er nog niet de juiste woorden, tone-of-voice of het passende verhaal aan weet te koppelen, dan is Brand Story alsnog geschikt voor jou om er zo voor te zorgen dat jouw Why tot zijn recht komt met een goed verhaal. En je hiermee de meest passende klanten een reden geeft om voor jou te kiezen. 
 
Ook zie ik in de praktijk dat er vaak nog meer diepgang en verfijning uit te halen is.

Twijfel je? Neem even contact met mij op, zodat ik persoonlijk met je mee kan kijken of dit voor jou passend is.

Het kan inderdaad zijn dat je meerdere “Why’s” hebt.

Ik kijk dan met je mee welke het meest strategisch is om in te zetten bij jouw doelgroep en dat wat je uit wil dragen met je bedrijf.

Wat niet relevant is laten we achterwege.

Ook zie ik in de praktijk dat hier vaak nog verdieping uit te halen valt en/of dat hij nog vertaalt mag worden naar een uniek verhaal.

De investering is 2500,- excl. BTW

Aangezien dit een nieuw aanbod is, ben ik nog bezig met het selecteren van een geschikte locatie voor de Live Brand Story Sessie. Dit zal in ieder geval een inspirerende locatie zijn, die centraal gelegen is in het land, rondom Geldermalsen. 

review- tamara - van vliet