
Brand Story
Geef de meest passende klanten een reden om voor jou te kiezen met jouw unieke Brand Story

Brand Story
Geef DE MEEST PASSENDE klanten een reden om voor jou te kiezen met jouw unieke Brand Story
HET VERHAAL WAARMEE DE MEEST PASSENDE KLANTEN JOU DE AANKOOP GUNNEN

Brand Story
Speciaal voor gevestigde ondernemers en bedrijven, die tot de top van de markt willen behoren. Je wil met jouw bedrijf de logische keuze worden voor de klanten, waarmee je de grote deals kan sluiten.
Je wil de aandacht trekken van klanten die gaan voor kwaliteit en de beste hulp én bovendien bereid zijn om daar een serieuze investering in te doen.
Je bent daarin alleen niet de enige. Inmiddels is er een markt vol met concurrenten.
En waarom zouden die interessante klanten dan specifiek voor jouw bedrijf moeten kiezen? Waarom zouden zij jou als de autoriteit in de markt moeten zien en respecteren?
Waarom zouden zij jou ontzettend veel meer geld willen betalen dan een ander?
Als jij deze vragen niet kan beantwoorden, hoe kan je dan van potentiële klanten verwachten dat zij dit wel kunnen?
Zonde.
Want hierdoor loop je op dit moment simpelweg interessante klanten en grote deals mis.
Wat je tot hier heeft gebracht, gaat je niet perse dáár brengen

Stel dat je gezien en gerespecteerd wordt als dé autoriteit in jouw branche...
- Omdat je een uniek bedrijfsverhaal hebt, dat mensen raakt zodra ze het horen. Wat ze onthouden en bovendien doorvertellen. Een verhaal dat filtert op passende klanten, waardoor je op natuurlijke wijze al de nieuwsgierigheid en interesse wekt bij volgers en potentiële klanten die gaan voor kwaliteit.
- Een verhaal dat geen ander bedrijf zou kunnen vertellen, waardoor je jouw bedrijf in één klap onderscheid van al je concurrenten.
- Een verhaal waarmee je jouw Zone of Genius aantrekkelijk presenteert, waardoor interessante klanten bereid zijn om met liefde hogere bedragen te investeren om maar met jouw bedrijf te kunnen werken.
- Een verhaal dat sympathie opwerkt, waardoor je de gunfactor creëert.
- Het verhaal waar jouw bedrijf bekend om komt te staan en waarmee je autoriteitspositie claimt.
- Het verhaal dat de doorslaggevende reden vormt voor klanten om voor JOU te kiezen.
Hoe simpel en winstgevend zou je dan doorgroeien met je business?
Je hebt een succesvol bedrijf opgebouwd...
Maar wellicht trek je op dit moment nog een zwerm aan weinig interessante leads aan, waardoor je veel tijd kwijt bent aan communicatie met potenteële klanten en verkoopgesprekken die niets opleveren.
Of je zegt nog te vaak “JA” tegen klanten, waarbij je eigenlijk bij voorbaat al weet dat het geen match-made-in-heaven is (en de oprdracht je meer energie kost, dan oplevert), omdat het je niet lukt om (genoeg) passende en investeringsbereide klanten te vinden.
Of misschien zie je interessante klanten nog te vaak naar je concurrent gaan en wil je verdorie dat JIJ de vanzelfsprekende keuze wordt voor deze doelgroep.
BRAND STORY. Dit HOUDT HET IN:
WORDT GEZIEN ALS DE AUTORITEIT IN JE MARKT
Samen gaan we om de tafel om jouw Zone of Genius aantrekkelijk te presenteren, waardoor je met jouw expertise gezien en gerespecteerd wordt als autoriteit en klanten het meer dan logisch vinden om je hier goed voor te betalen.
GEEF DE GOEDBETALENDE KLANT EEN REDEN OM VOOR JOU TE KIEZEN
Ik help je om jouw “Why” te ontdekken of te verdiepen, waardoor je de aandacht trekt van de de meest passende klanten en hen een reden geeft om voor jou te kiezen. Klanten kiezen namelijk niet voor jou om WAT je doet, maar om WAAROM je doet wat je doet (aldus Simon Sinek).
KLANTEN VERLEIDEN IN PLAATS VAN OVERTUIGEN
Dit wordt niet zomaar een “leuk verhaaltje”, maar een verhaal op hoog niveau. Afgestemd op jouw doelgroep. Daarbij passen we de psychologie achter de aankoopbeslissing toe, zodat je niet aan het overtuigen bent, maar aan het verleiden en je hiermee doorlopend van onbekende volgers gloeiendhete leads maakt, die al voorafgaand aan het verkoopgesprek overtuigd zijn van JOU en het gesprek slechts nog als een formaliteit dient.
CREËER DE GUNFACTOR
We kijken naar tone- of- voice, personality en visie, zodat jouw verhaal de gunfactor creëert. Je wordt hiermee onvergelijkbaar, waardoor klanten jou als enige optie zien en contact met JOU opnemen.
Hoe kan je dit verhaal effectief inzetten om goedbetalende klanten aan te trekken?
- Dit is het verhaal wat je vertelt tijdens een netwerkborrel, op events of tijdens de verjaardag van je tante. Het antwoord op de vraag: "Wat heb je voor bedrijf?", waarbij mensen aan je lippen hangen en vol bewondering luisteren. Het verhaal dat onthouden en doorverteld wordt.
- Op de "Over ons" pagina van je website, zodat je websitebezoekers stimuleert om contact met jouw bedrijf op te nemen.
- Het verhaal dat je deelt op bijvoorbeeld je LinkedIN profiel, Instagram Highlights of misschien zelfs wel in de krant of een tijdschrift.
- Een verkorte versie kan je gebruiken in content op Social Media. Uit ervaring weet ik dat dit soort verhalen zich lenen als posts, die viral gaan. (Echter is het viral gaan van een post óók afhankelijk van hoe actief jij bent op social media. Vanuit jouw account dienen er wel regelmatig posts te verschijnen en en je moet voldoende interactief zijn op social media.)
- Additioneel kan je ervoor kiezen om jouw Brand Story te laten verfilmen. Ik help je dan met een script, zodat je jouw onderscheidende verhaal op de beste manier op een video vast kan laten leggen door een videograaf. Deze video kan je bijvoorbeeld gebruiken op je website en/of Reels op Instagram of video op LinkedIN.


Hierna staat jouw Brand Story als een huis...
- Allereerst ontvang je een vragenlijst, zodat ik je beter leer kennen en we zo goed mogelijk voorbereid zijn voor onze sessie.
- We plannen een Brand Story sessie van 1,5 uur, waarin ik je het hemd van het lijf vraag en jouw why boven tafel haal of verder uitdiep. Dit heb ik al honderden keren succesvol gedaan. Die van jou vinden we. No worries.
- Aan de hand van de inzichten die je hebt opgedaan tijdens de Brand Story sessie, schrijf jij jouw unieke verhaal uit. Je ontvangt richtlijnen voor de meest sterke opbouw, zodat je precies weet wat en hoe je jouw verhaal op moet schrijven.
- Dit geschreven document lever je bij mij in en je ontvangt mijn persoonlijke feedback hierop. Wat ontbreekt er nog? Wat is niet relevant en mag er weggestreept worden? Claim je jouw expert- status voldoende? Is de opbouw goed, zodat je de aandacht van jouw potentiële klant vasthoudt en je ze helpt om voor jou te kiezen? Je krijgt mijn ongezouten feedback en de mogelijkheid om hem nog een 2e keer bij mij voor te leggen.
Brand Story
Datum en tijd: In overleg.
Locatie: Aangezien dit een nieuw aanbod is, ben ik nog bezig met het selecteren van een geschikte locatie voor de Live Brand Story Sessie. Dit zal in ieder geval een inspirerende locatie zijn, die centraal gelegen is in het land, rondom Geldermalsen.
Indien gewenst kan de Brand Story sessie ook online via ZOOM plaatsvinden. In dat geval ontvang je een opname van de sessie.
De Live Brand Story sessie is inclusief een lunch.

BRAND STORY
€ 2500,-
excl. btw
- Reserveer hier jouw plek om naa
- Ik heb nog plaats voor twee ondernemers




People don't buy products anymore. They buy Relationships, Experiences and Stories
- Seth Godin -

BRAND STORY...
Is niet een leuk verhaaltje schrijven.
Het is ook niet zo dat ik je ga vertellen dat je storytelling moet toepassen. Dat werkt natuurlijk heel goed, maar dit gaat véle malen verder dan dat.
Dit is wel een bedrijfsverhaal die de fundering van jouw bedrijf verstevigd.
Het helder krijgen van waarom jij bepaalde dingen belangrijk vindt, waardoor je betere keuzes kan maken voor je bedrijf, die écht bij jouw merk passen. Je drijfveren kennen geeft je stuurkracht.
GRATIS BONUSSEN
Mijn High Level Copywriting Methode
- Mijn High Level Copywriting Methode, waarmee je de beste matches van klanten in het brein triggert en verleidt om contact met JOU op te nemen. Je ontvangt hem in hand- out.
Mijn Content Stappenplan om doorlopend de júiste klanten aan te trekken.
- Mijn content stappenplan waarmee jij gezien en gerespecteerd wordt als autoriteit in je vakgebied en hiermee doorlopend hoogwaardige leads via Instagram aantrekt. Ook hier hoef je echt niet alles te onthouden (onmogelijk ook 😉 ). Je krijgt hem namelijk mee in hand- out.
Heb je een vraag?
Stuur me dan even een bericht via mijn contactformulier. Dan denk ik even met je mee.
Ervaringen
Ik besloot om één ding te veranderen, wat achteraf de grootste les in mijn leven is...
“Het bedrijf moet wel iets aan een stagiaire hebben”.
Inmiddels 16 jaar geleden, kreeg ik dit te horen van mijn leidinggevende bij mijn stage:
Ze zagen mijn meerwaarde niet.
Ik was natuurlijk behoorlijk gekrenkt, maar op dat moment besloot ik één ding anders te gaan doen.
Wat achteraf cruciaal bleek te zijn en de grootste les in mijn leven.
Het zorgde ervoor dat ik binnen een week zelfs complimentjes kreeg van mijn leidinggevende.
Dat mijn mening serieus genomen werd en ik me ineens niet meer “de stagiaire” voelde, maar verdorie de makelaar.
Na afloop van mijn stage kreeg ik zelfs een baan aangeboden.
Het enige wat ik veranderd had, was de communicatie naar mijn leidinggevende toe.
Waardoor zij mijn expertise kon zien. En mijn meerwaarde met het effect hiervan op het makelaarskantoor ineens overduidelijk werd.
En precies dít heb jij met jouw bedrijf te doen naar de beste matches van klanten.
Je hebt je meerwaarde zó te communiceren, zodat jij wordt gezien als de beste in jouw vak.
Zodat je een serieuze speler wordt in jouw markt, waar klanten met liefde 3x zoveel voor betalen.
De afgelopen jaren heb ik meer dan 200 ondernemers en bedrijven geholpen met het aantrekken van de meest passende klanten door onweerstaanbare communicatie op hoog niveau.
Ik geloof dat, met de toenemende concurrentie vandaag de dag, jouw kneitergoede communicatie hetgeen is dat het verschil maakt in jouw autoriteitspositie en het aantrekken van de meest passende klanten, waarmee je de grote deals binnenhaalt.
Verder word ik ook wel #taalnazi genoemd en leest mijn zoontje Milan van 5 jaar mij voor uit het woordenboek. Het zit kennelijk in de genen ;).

Tamara van Vliet
VEELGESTELDE VRAGEN
Brand Story is voor gevestigde ondernemers en bedrijven.
Jouw bedrijf draait al een goede omzet van minimaal 200k of misschien heb je al een groter bedrijf met meerdere medewerkers in dienst en draai je al een miljoenenomzet.
Je vindt het belangrijk om hoge kwaliteit aan je klanten te kunnen bieden met een investering die daar recht aan doet. Je hebt de intentie om tot de top van de markt te gaan behoren.
Je hebt een specifieke expertise, waar je met jouw bedrijf nog bekender om wil komen te staan.
Je ambities zijn groot. Je wil doorgroeien in omzet zonder dat je hier heel veel extra tijd in moet stoppen.
Je hoeft absoluut geen smeuïg verhaal in geuren en kleuren te vertellen, waarvan je het liefst wil dat niemand dit weet (is meestal ook helemaal niet bevorderlijk).
Echter is het wel belangrijk dat er een persoonlijke touch zit aan jouw verhaal om hem effectief in te kunnen zetten voor de groei van jouw bedrijf. Sta je hier niet open voor, dan wordt het een afgevlakt verhaal wat geen zoden aan de dijk zet. Uiteraard kijk wel met je mee hoe het óók kan of hoe je situaties anders kan verwoorden, zodat er een effectief verhaal ontstaat die jij wil delen.
Wil jij echter ver achter de schermen blijven? Dan is dit niet voor jou geschikt.
Inmiddels heb ik bij meer dan 100 ondernemers hun why naar boven gehaald. Ik heb de tools in handen en ik weet precies wat ik je moet vragen en waar ik door moet vragen om dit naar boven te halen bij je.
Na de pak-en-beet honderdste ondernemer ging er bij mij een lampje branden: “Verdorie Tamara, je haalt bij iedereen de why naar boven. Volgens mij ben je hier goed in en moet je hier iets mee doen!”.
(Gelukkig gaat het lampje voor jouw why een stuk sneller bij mij branden 😉 )
Ik twijfel er niet over of we hem kunnen vinden. En als ik jouw why echt niet kan vinden, dan krijg je je geld terug en stoppen we.
Op het moment dat jij jouw Why al weet, maar er nog niet de juiste woorden, tone-of-voice of het passende verhaal aan weet te koppelen, dan is Brand Story alsnog geschikt voor jou om er zo voor te zorgen dat jouw Why tot zijn recht komt met een goed verhaal. En je hiermee de meest passende klanten een reden geeft om voor jou te kiezen.
Ook zie ik in de praktijk dat er vaak nog meer diepgang en verfijning uit te halen is.
Twijfel je? Neem even contact met mij op, zodat ik persoonlijk met je mee kan kijken of dit voor jou passend is.
Het kan inderdaad zijn dat je meerdere “Why’s” hebt.
Ik kijk dan met je mee welke het meest strategisch is om in te zetten bij jouw doelgroep en dat wat je uit wil dragen met je bedrijf.
Wat niet relevant is laten we achterwege.
Ook zie ik in de praktijk dat hier vaak nog verdieping uit te halen valt en/of dat hij nog vertaalt mag worden naar een uniek verhaal.
De investering is 2500,- excl. BTW
Aangezien dit een nieuw aanbod is, ben ik nog bezig met het selecteren van een geschikte locatie voor de Live Brand Story Sessie. Dit zal in ieder geval een inspirerende locatie zijn, die centraal gelegen is in het land, rondom Geldermalsen.


